Tuesday, April 19, 2011

TOys Maniac!!

Nama saya Megritta..
Berumur 20 tahun...
Seorang pelajar...
tapi tua2 gini pun..masih lagi minat kumpul patung...
ahahahhaha
i luv toys...bcoz they r so cute ^^....
kalau boleh saya mau buat 1 bilik yang dipenuhi patung..utk koleksi patung sy..camni



hehehe..biarpun cam kebudak-budakan sikit..
tapi saya suka...saya suka main tu crazy catch semata-mata mau dpt tu patung..
crazy catch x kira umur bha..org yg suda ada anak pun main jg...huhu
kalau org yg menganggap men crazy catch ni kebudak-budakan..close minded la tu org...hohohoho

setakat ni baru 21 patung saya kumpul hasil tangkapan crazy catch..ahhaha
ni na patung saya..


c kurap, c kagalon, c kurapon c panau

c tempurung, c teda gigi, c berpenyakit putih (albino)

beast n beauty...

pinky n yelowy

nerdy girl with her cute bodyguard

big boss with da angry bird n c teda idung tapi bsar muka...haha


HELLO GETE in da house....


No comments:

Post a Comment